חברת אבטחה לאירועים, מתי יש צורך בחברת אבטחה?

/חברת אבטחה לאירועים, מתי יש צורך בחברת אבטחה?
חברת אבטחה לאירועים, מתי יש צורך בחברת אבטחה? 2017-07-24T08:44:23+00:00

Project Description

היום יש בארץ לא מעט חברות אבטחה לאירועים

חברות אלו מציעות מגוון רחב של שרותים ושירותי שמירה, ויש כאלו שמציעות גם שירותי תחזוקה. חברות האבטחה פורחות היום כפטריות אחר הגשם זאת בשל שלל שירותים החל מאבטחת אישים וכלה באבטחת ישובים. החברות לא כולן דומות זו לזו ויש לפעמים תחושה הקיימת בציבור של העדר בטחון אישי, ובשל כישלונם של המשטרה ושאר מוסדות הביטחון והאכיפה לטפל כראוי בכל נושא האבטחה בארץ. חברות האבטחה הפכו עם הזמן לגורם המקצועי שמכשיר את המאבטחים, שבמשימות רבות הם פשוט מחליפים את השוטרים. כך למשל כל נושא אבטחת אירועים עבר מידיה של המשטרה לידיהן של חברות האבטחה, והמשטרה היא רק מאשרת ונותנת רישיון לעריכת האירוע רק לאחר שווידאה שאכן האירוע יהיה מאובטח כראוי.
אז אם הנכם עומדים לערוך אירוע גדול כמו מופע של אומן, או הפנינג לרגל סיום שנת הלימודים, הרי שעליכם למצוא חברת אבטחה שעוסקת לא רק באבטחת ישובים ובאבטחת מוסדות חינוך, אלא מציעה גם שירות של אבטחת אירועים.

איך מתנהלת אבטחת אירועים

אבטחת אירועים היא משימה שמתנה מאירוע לאירוע בהתאם לגודל האירוע, לאופיו , ולאופי הציבור האמור להשתתף באירוע. אבטחה של כנס דתי באצטדיון, תהיה שונה מאבטחה של צעדה בטבע או של הופעה של להקה פופולארית בפארק הירקון.
אירועי תרבות – כמו מופעים של זמרים, להקות, אמנים שונים וכד'. המאבטחים באירועים כמו אלו תפקידם לשמור גם על האמנים , וגם לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע מצב שבו מתעוררות התקוטטויות בתוך הקהל. עוד תפקיד של המאבטחים באירועים כאלו הוא למנוע מצב שבו הקהל מתקרב יותר מדי לבמות ועלול לפגוע באלו הנמצאים בשורות הראשונות.
אירועי ספורט – ישנם סוגים שונים של אירועי ספורט החל ממשחק ליגת האלופות באצטדיון, או משחק כדורסל מכריע בהיכל הספורט יד אליהו, וכלה באירוע ספורט עממי כמו צעדה הנערכת ברחבי עיר כלשהי. אבטחת אירועי ספורט נועדה לשמור על הסדר הציבורי וגם על המהלך התקין של האירוע .
אירועים ציבוריים המוניים – במהלך השנה נערכים לא מעט אירועים המוניים ביוזמת מוסדות וארגונים שונים כמו למשל הפנינג שמארגנת העירייה, או יריד אוכל שמארגנים בעלי מסעדות בעיר, או יריד מכירות כלשהו. כל אירוע כזה גם הוא דורש נוכחות של מאבטחים שישמרו על הסדר הציבורי במקום ועל ביטחונם של הנוכחים. אלו הם רק כמה דוגמאות לאירועים השונים שללא נוכחות של צוותי אבטחה הם לא יוכלו להיערך ולא יקבלו רישיון מטעם הגורמים האחראים על כך כמו המשטרה.